På atv'n!

onsdag 16. januar 2019

Oppdatering uke 3

Ikke så mye å skryte av denne uka, vet jeg har spist litt for mye så jeg kan bare skylde på meg selv...

Foreløbig vekttap: 1,8 kg
Gjenstående til delmål 1: 1,5 kg
Bmi: 26,2

Hadde jo vært fint om man hadde fått til å røre litt mer på seg også, kan skylde litt på været og dessverre meldes det snøvær de kommende dagene også.
Har vært et par hundre gram lettere enn jeg var i dag, men det var før jeg gikk amok i en kjele med grønnsakssuppe med kylling, jeg samler så hinsides mye vann i kroppen når jeg spiser buljongsupper, men det er sååå godt! Og i går ble det rett og slett for mye mat i løpet av dagen, det er sannelig ikke så lett når man har fått kafe i samme lokalet som jobben og de selger verdens beste sveler med den luftigste, deiligste smørkremen du kan tenke deg...

Bilderesultat for svele

Bildet er tvylånt fra matprat.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar