På atv'n!

tirsdag 1. januar 2019

Nytt år og nyttårsforsetter og sånt

Jeg har egentlig ingen nyttårsforsetter for jeg vet at jeg ikke klarer å holde dem allikevel, men nå altså... Nå strammer samtlige plagg og vekta viser adskillig mer enn ønskelig så nå er jeg bare nødt til å ta et skikkelig tak her!

Ingen hårete mål, det blir bare nedtur uansett, men første mål er ned 3 kg innen utgangen av januar.

Har spist litt julekaker og noen deilige lakriskuler jeg fikk av barnas bonusmor til jul, men fra i morgen er det i alle fall noe skjerpings i matveien! Har ikke vært spesielt flink i jula, ikke at jeg har spist så mye og usunn MAT, men herregud som jeg har gumlet julekaker og en del godis... 

I kveld prøvde jeg å få med meg ungdommen ut på tur, men de gadd ikke rikke seg fra godstol og sofa så jeg trasket ut alene. Var friskt! Litt vind og et par lette snøbyger, men hallo!? Vi bor jo i Norge! Var bare deilig, det er jo bare å kle på seg!


Tok et bilde av veggpynten på Munkvoll helse- og velferdssenter da jeg gikk forbi der, den er mange meter høy! Og etterpå passerte jeg 3T der 5 stk startet det nye året med en treningsøkt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar