På atv'n!

lørdag 19. januar 2019

Pynt og stæsj

Jeg er realt dårlig på pynt og stæsj og sånt. Seriøst dårlig. Men før jul kjøpte jeg et trau som i jula huset mose, kongler, nisse og diverse:


Trauet er både vindskjevt og skakt, men jeg liker det som det er.

Men hva skulle jeg ha oppi der nå etter jul? Hadde ikke lyst til å pakke det bort, er glad i gamle, solide ting så jeg ville gjerne ha noe som passet oppi. Tok en titt i skapet mitt på kjøkkenet og fant en del bakeredskaper i tre, fisket frem en gammel hekleduk som tilhører Lille Gubben (sikkert heklet av en gammel tante eller noe en gang) og litt rødt stæsj og sånn ble det:



Kostene er melkoster til lefsebaking, så er det en krumkakestrut og den runde dingsen med navnet mitt og årstall på er en tykklefse-utstikker. Det mangler noe, får se om jeg finner noe mer som passer i morra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar