På atv'n!

fredag 6. august 2021

Og nye treningstights...

 Hadde bestilt en treningstights på nettet og da den kom var den tykk og stiv i stoffet og til tross for at den var i str. M fikk jeg den ikke oppover lårene engang! Jeg er ingen sylfide, men med 58,5 kilo så skal ikke M være for trang! (og dette var et seriøst nettsted også). Jeg ble så sur at jeg gikk inn på Bara Sportswear og der var det salg, 3 for 2... 

Lettlurt som jeg er bestilte jeg selvfølgelig tre stykker! De kom i går og jeg var kjempespent på hvordan disse var i størrelsen og i stoffet, det er tre forskjellige modeller. Og jeg ble gledelig overrasket! Alle var perfekte (den pudderrosa var alt for lang i beina, men det fikser jeg jo), alle satt kjempefint, myke og gode, høye i livet og holder magen på plass. Den pudderrosa var så myk og god at det er fare for at den blir kosebukse!

I kveld har vi gått en fin tur i det nydelige sommerværet og jeg benyttet sjansen til å prøve den vinrøde, den ser jo nesten knallrød ut på bildet, men er altså burgunder/vinrød. De nye skoene måtte også brukes!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar