På atv'n!

lørdag 21. august 2021

Ukens tall - mål og vekt uke 33

 Joda, ned er ned, men nå synes jeg det går lovlig sent ned altså...

Dagens tall:

Vekt: 58,0 kg (ned 4,4 kg)

Midje: 77,5 cm (inn 8,5 cm)

Mage: 90 cm (inn 5 cm)

BMI: 25,1 (overvekt)

Jeg har drukket fett-te til frokost den siste måneden og koser meg veldig med den frokosten, men tror jeg skal forsøke noe annet en stund og se om det kan hjelpe. Vet ikke helt hva jeg skal spise, men kanskje ett egg? En boks makrell i tomat med litt smågrønt til? En skive lavkarbobrød? Jeg får se.

Har i alle fall vært flink til å gå tur denne uka, mandag, tirsdag, fredag og lørdag formiddag var mannen med, onsdag, torsdag og lørdag ettermiddag gikk jeg alene. Ikke så langt alle gangene, men jeg har i alle fall gått over 10.000 skritt  hver dag!

I dag møtte vi en råtøff type på turen i formiddag, det er en mauresvermer-larve! Ca. 8 cm lang og like tykk som langfingeren min!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar