På atv'n!

lørdag 14. august 2021

Ukens tall -- mål og vekt uke 32

 Som ukene flyr da gitt! Var overbevist om at denne ukas vekt ikke var nedadgående for å si det sånn, men sannelig - kroppen og badevekta slo seg sammen og ble i godlune, ikke at det var mye ned, men ned er ned sier nå jeg!

Dagens tall:

Vekt: 58,1 kg (ned 4,3 kg)

Midje: 78 cm (inn 8 cm)

Mage: 91 cm (inn 4 cm)

BMI: 25,1 (overvekt)

Det merkes godt på klærne i alle fall!

Ellers har både Lille Gubben og jeg fått dose 2 av coronavaksinen, Pfizer denne gangen også. Jeg ble litt utslått og var hjemme fra jobb en dag, men nå er formen fin igjen heldigvis!

Kjøkkenhagen kvitterer med godsaker og til dagens kyllingsuppe kunne jeg hente inn gulrot og pastinakk!


For noen dager siden hadde vi squash med kjøttfyll og Lille Gubben så helt vantro ut da jeg kom inn fra hagen med denne:


I dag tok jeg inn to til som jeg syltet, den ene var 900 gram og den andre 1800 gram! 4 kg squash fordelt på 3 frukter er jo helt vilt! Men utrolig artig!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar