På atv'n!

onsdag 4. august 2021

Nye sko

 Der kom skoene! Jeg MÅTTE bare! Mannen flirte bare litt oppgitt og jeg kan jo skjønne ham... Men jeg ble overrasket for de var helt annerledes enn jeg hadde trodd og jeg må innrømme at om jeg hadde kjent på dem i butikken hadde jeg neppe kjøpt dem. Men etter å ha justert på de merkelige skolissene så passer de fint uten å stramme ubehagelig noe sted.


Det er ikke vanlige lisser, men strikk-snorer med små kuler på slik at de ikke skal skli ut av lissehullet på skoen! De skal dermed ikke knyttes og jeg må bruke skoskje for å få dem på meg, men de satt veldig godt og var lette og fine.


Måtte jo ta en joggetur og prøve dem og de var annerledes enn de gamle ja. De gamle har mer sprett i sålen, her var det mindre hjelp å få synes jeg, men gode på grus og sti, litt lite hjelp på asfalt kanskje. Med de satt kjempegodt på foten, hælkappa var høy nok og forfoten bred nok til min hallux valgus.

Artige sko!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar