På atv'n!

mandag 10. mars 2014

En travel ettermiddag

I dag er jeg kjenpefornøyd med innsatsen på hjemmefronten! Etter jobb var det innom butikken og handle litt før jeg dro hjem og lagde middag til to utsulta unger. Etter maten hjalp jeg jentungen med leksene før jeg ryddet litt og plukket ned et stativ med tørre klær. Flyttet så treningsmatta og vektene inn på soverommet, er litt lei av å trene på stua, oppi ungene.

Skiftet til treningstøy og fra 19:10-20:10 ble det en god styrkeøkt. Etter en dusj og litt mat, yoghurt naturell med müsli og granateplekjerner, tok jeg en tørn på kjøkkenet. Så nå er oppvaskmaskina tømt og klar for en ny ladning i løpet av morgendagen, poteter og søtpoteter står ferdig skrellet i vann i hver sin kjele på ovnen til morgendagens middag og de tre Maria Skappel-brødene jeg bakte i går kveld er oppskåret og ligger i fryseren.

Makan til husmoremne da gitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar