På atv'n!

mandag 31. mars 2014

Trening mars 2014

Og der forsvant mars forbi også - tenk at 31 dager kan gå så fort! Men jeg har fått rørt bra på meg synes jeg og det er tid for å se tilbake på hvor langt jeg kom i mars:

Gange/jogg - 541 min / 52,8 km
Skøyter - 104 min / 8,57 km
Styrke - 445 min
Sykkel - 203 min / 63,7 km

Sammenlagt 1293 min / 125,07 km. De 700 metrene kommer av i overkant nøyaktig måling med gps'en på skøytetur...  Litt mindre (!) gange/jogg enn i februar, men mer av både styrke og skøyter og ikke minst sykkel ettersom det ikke ble en eneste sykkeløkt i februar. Det ble syklet til og fra jobb bare en dag i mars, men jeg satser friskt på at det blir mange i april! 

Og nå er april rett rundt hjørnet, men vår og varmere tider! Håper jeg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar