På atv'n!

lørdag 6. september 2014

Skrittutfordring i september!

Jadda! Jeg har blitt med i en skrittutfordring i september og den går ut på at jeg skal gå minst 10.000 skritt hver dag, eller 300.000 skritt tilsammen i løpet av måneden. Jeg kjøpte meg jo et Polar Loop aktivitetsmålerarmbånbd for et par uker siden og det funker det!

Foreløbig ligger jeg ganske bra an:

1. september: 10959 skritt
2. september: 18130 skritt
3. september: 19971 skritt
4. september: 12826 skritt
5. september: 4941 skritt

Grunnen til gårsdagens noe magre resultat er at vi da dro hjem fra Kreta og satt i grunnen i ro nesten hele dagen - i minibuss til flyplassen, på flyplassen og ventet, i flyet, i drosjen på vei hjem til meg og i bilen på vei hjem til Lille Gubben. Og da vi kom hjem var jeg så sliten at jeg ikke orket noen kveldstur! Rart det der i grunnen - at man blir så sliten av ikke å gjøre noe!

Men jeg ligger godt an, om jeg skal nå målet på 300.000 skritt så må jeg gå i snitt 9327 skritt de neste 25 dagene! Og det klarer jeg jo fint! Men nå skal jeg ut og gå eller jogge en tur - vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar