På atv'n!

torsdag 25. september 2014

Sulteeeen!

Kroppen min er så rar. Nå går jeg her og småhangler litt, hodepinen lurer og jeg er generelt urven og ikke helt i form (begge ungene og bonusmora har vært sjuke så det er ikke så rart...) og da reagerer kroppen min med å bli kjempesulten! Hele tiden.
 
 
Jeg kan spise hva som helst, men heldigvis trenger det ikke være godterier og søtsaker, bare det er noe som gjør meg mett. For en liten stund. For det varer ikke lenge før magen igjen rumler og hyler etter mat.
 

 
Min teori er at kroppen jobber så hardt med å bekjempe virus og bakterier og annen styggedom at den forbrenner kalorier i uant høye hastigheter og derfor krever nesten konstant påfyll. Gleder meg til middagen i dag, det blir nemlig grønnsakssuppe:
 

 
Med poteter og gulrot fra egen avling. Det er tøft!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar