På atv'n!

onsdag 5. februar 2014

Dagens lille glede

I begynnelsen av januar, altså for en mnds tid siden, arvet jeg en haug med klær etter min søster. Jeg digger det når hun rydder i klesskapet! Blant alle plaggene var det et nydelig fotsidt skjørt - som jeg ikke hadde sjans til å få lukket gitt... Jeg torte ikke se i speilet, men tipper det manglet 2-3 cm på at glidelåsen gikk igjen bak.
 
Den siste uka har jeg jo merket på kroppen at noe har skjedd og da jeg sto og pusset tennene i morrest fikk jeg øye på skjørtet som fremdeles lå pent sammenbrettet på vaskemaskina. "Hm. Kanskje jeg skulle prøve det igjen?" tenkte jeg og sendte en tanke til beltet som nylig lot seg lett smette inn på det innerste hakket igjen. Som tenkt så gjort. Bukse av. Skjørt på.
 
 
Definitivt ikke verdens beste bilde, men glidelåsen gikk igjen! Jeg skal ikke si at den gled lett igjen og at jeg fikk hånda på høykant mellom magen og skjørtet akkurat, det ville vært å skryte i overkant mye, men glidelåsen gikk igjen! Måtte trekke inn magen blittelitt for å få det igjen (og den var full av nyspist havregrøt!), men det kjentes ikke sååå trangt ut. Har litt muffinstopp, jada, men hallo - glidelåsen gikk igjen! Og jeg kunne fremdeles puste uanstrengt! Dagens lille glede.
 
Fikk brått veldig lyst til å ta meg en løpetur, men jeg skulle på jobb og hadde dessuten nettopp trent en god styrkeøkt så det blir ikke før i morgen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar