På atv'n!

torsdag 6. februar 2014

Morgenstund har gull i munn!

Sov ikke så innmri godt i natt, men var i koma da klokkeradioen slo seg på 5:55. Kjempet meg ut av sengen etter et par minutter og vaklet inn på badet. Etter påkledning (løpetøy!), et par dobesøk og en yoghurt innabords kjørte jeg til byen. På Orkanger var det -8 grader så jeg begynte å bli litt lunken til å løpe tur, men her i byen var det bare -3 og flott vær, vindstille til og med!
 
Hadde noen for 10 år siden sagt til meg at jeg en gang skulle bli glad i å løpe og det endatil tidlig på morgenen før jobb, så hadde jeg vel ledd meg ihjel og ment at vedkommende burde bli tvangsinnlagt snarest!
 
Men hva skjedde et sted på veien? Jeg begynte å like å røre på meg, det var jo godt! Kroppen responderte på det og takket meg på sine måter. Kroppen kjennes lettere, sinnet er lettere og alt annet blir i grunnen lettere det også når man er i form.
 
I dag presset jeg meg mer enn jeg har gjort tidligere og turen ble på 6,15 km / 51 min! Jeg er storfornøyd!

 
Ha en fin dag du også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar