På atv'n!

tirsdag 27. juli 2021

Ny aktivitetsklokke

 Den gamle aktivitetsklokka mi, Garmin Vivomove, har vært mildt sagt ustabil i det siste og for noen dager siden trakk den sitt siste sukk. Jeg har selvfølgelig kjøpt en ny! Denne gangen ville jeg ha en som kan kobles direkte mot telefonen og etter å ha tittet på nettet falt valget på Huawei Watch GT2, med lærreim. Mange slike klokker kommer med silikonreim og det funker ikke for meg, jeg får sår og fuktutslett av det.

I dag kom altså det nye vidunderet og jeg overlot til mannen å klargjøre den - han elsker å pusle med sånt og jeg lagde middag mens han puslet med klokken.

Det fulgte med 15 ulike, digitale urskiver og jeg hadde på denne til å begynne med:


Synes den var kul, men den ble litt for "karaktig" for meg når jeg så nærmere på den. Så etter at vi hadde vært ute og gått en tur, måtte jo teste den nye klokka! Den fungerte helt utmerket og da vi kom hjem igjen satte jeg med ned og så nøyere på utvalget digitale urskiver som kan kjøpes... Det er vanvittig mange og de koster fra 4,- og opp til 34,-. Det er jo et enormt utvalg, men jeg ville ha en med visere og som er litt klassisk, men samtidig viser skritt, puls osv. Og da jeg fant denne falt jeg pladask og kjøpte den - den kostet hele 4,-! *hehe*


Bildet lyver litt, fargen er jadegrønn, ikke så blå som på bildet, men jeg digger designet! Helt nydelig!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar