På atv'n!

fredag 30. juli 2021

Jadda!

 Hadde satt meg et ørlite joggemål, vi har en runde akkurat 3 km som er super både til gåturer, den er ikke lenger enn at man orker å komme seg ut på en kveldstur og den er super å jogge også. Nå er joggeformen under enhver kritikk så jeg hadde bare et mål om å klare runden på max. 27:00. Var ute en tur på onsdag morgen, men jeg er altså ingen morgenløper og kom meg rundt på 27:48.

Tok så samme runden i dag og så jo underveis at det så adskillig bedre ut, men ble temmelig overrasket da jeg klokket inn 24:38! 3:10 raskere! Det er sprøtt! "Det må være klokka!" påsto mannen nådeløst...

Da jeg kom ut av dusjen og satte meg ned fant jeg ut at jeg skulle belønne meg selv og bestilte et par nye løpesko... Ikke bare noen kjedelige heller, men de mest fjasete av alle fjasete løpesko!


Helt herlig! Bare MÅTTE! Og at det var 30% medlemsrabatt på Intersport gjorde ikke saken noe verre for å si det sånn... *hehe* En ny løpetights er visst også på vei i posten... 

Nytt mål er å klare å jogge hele runden uten å stoppe, kanskje i løpet av august?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar