På atv'n!

torsdag 8. juli 2021

Ny frokost!

 Jada! I dag slo jeg til med en annen frokost enn egg og yoghurt - nemlig pannekaker! De blir  jo litt annerledes enn vanlige pannekaker ettersom de ikke inneholder vanlig mel og dermed mangler glutenet, men jeg gjorde et forsøk med disse fra Fett & Forstand. Jeg valgte å tilsette 1 ts søtning i tillegg, men om det utgjorde noen forskjell er jeg usikker på.


Pannekakene er veldig skjøre, men jeg fikk så vidt til å snu dem uten at de gikk helt i stykker.


De ble ikke så verst å se på, så litt mer omelettaktige ut enn vanlige pannekaker så jeg var veldig spent!


De ble tykkere enn jeg vanligvis lager pannekaker, og eggesmaken gikk med et lite nødskrik synes jeg, ikke var de helt enkle å rulle sammen heller. Men vi gumlet i oss alle 6 pannekakene med sukkerfritt syltetøy (jeg synes de ble kjempegode med eple- og pæresyltetøy!) og masse bacon!

Så alt i alt - en god frokost!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar