På atv'n!

fredag 25. juli 2014

Sommerferie!

Ja, her ble det visst sommerferie for alle penga gitt! Med det fantastiske været vi har hatt de siste ukene har vi stort sett ligget ute i et eller annet vann eller tjern og avkjølt oss! Herlig! Noen dager på hytta tidligere i uka resulterte i et par flotte fjellturer med innlagt bading:

Vi var ute med båten og badet

Og vi gikk på fjelltur:


Det er et utrolig vakkert land vi bor i!

Små setervoller er det mange steder:

Etter to timer kom vi til Gjøssåtjønna (Ljøsåtjønna) og her badet vi, det var godt å hoppet i vannet når vi var svette og slitne etter turen. Det ble ingen bilder av selve badingen, den foregikk nemlig på nudistvis...


Meg på vei tilbake til hytta igjen, godt med en liten pust i bakken:

Dagen etter i en annen liten tjønn, ca. 45 min gange fra hytta. Deilig!

Ellers har jeg strikket ferdig det ene ermet til kofta mi! Og lest et par bøker. Og slappet av og kost meg masse. I ettermiddag har jeg til og med vært ute og jogget en liten tur, var spent på formen, men den var ikke så verst tatt i betraktning at det er en god stund siden jeg har jogget gitt... 5,3 km / 49 min ble det, det var deilig å røre på seg igjen og jeg må bli flinkere til det fremover altså. Merket ingenting i hofta heldigvis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar