På atv'n!

lørdag 27. mai 2017

Transportjogg nok en gang

Når jeg har byhelg og lørdagsvakt er det i grunnen veldig greit å benytte sjansen til å legge helgens løpetur til transportjogg på lørdag. Våknet grytidlig, kunne sovet en time til, men var våken så jeg sto opp og brukte lang tid på frokost og sullet på nettet en stund og koste meg.

Så var det på med løpeskoene, sekken var ferdig pakket (hadde skiftetøy liggende på jobb så det ble bare noe småtterier i den) og jeg la i vei. Selv om jeg starter i motbakke utenfor blokka så er det nå ikke til å legge skjul på at det er mest nedoverbakke fra Hallset til Lerkendal så det gikk lett og fint. 4,1 km / 29:15 min. Ble overrasket av en regnbyge undervei, men var allerede våt av svette så det gjorde ikke så mye fra eller til. Ventet en stund på bussen og tok så bussen de siste km til jobb, veldig greit så er jeg ikke helt pumpa når jeg kommer frem.

Hjemturen jogges hele veien da. Har flere ruter å velge mellom og har i dag sett meg ut en ganske lang rute, en del nedover til å begynne med, men uungåelig motbakke de siste km.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar