På atv'n!

tirsdag 11. juli 2017

Den glade vandrer...

Åjada - jeg klarte jo ikke å la være, så på vei hjem i går kjørte jeg innom XXL og handlet to sett vandrestaver, ett til meg og ett til Lille Gubben. Siden vi ikke har prøvd dette før så falt valget på et par rimelige staver, så får man heller oppgradere dersom dette virkelig gir mersmak:


Jeg var veldig spent på hva Lille Gubben ville si, men heldigvis syntes han det var flott at jeg hadde kjøpt slike! Vi skal prøve dem i dag, opp bakkene der vi har løpt intervaller i vår, vi skal prøve med hurtig stavgang i stedet, da får vi brukt overkroppen også.

Jeg måtte jo selvfølgelig ta en testrunde på stuegulvet etter å ha tilpasset lengden på stavene etter beste evne (takk for youtube!) og Lille Gubben flirte godt der jeg strenet frem og tilbake mellom kjøkkenet og stua iført sommerkjole, digre skinntøfler og gåstaver! Man har ikke mer moro enn man lager selv, mener nå jeg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar