På atv'n!

søndag 6. september 2020

Miniskjørt

 Holder på å sy meg et sett med skjørt og overdel og begynte med skjørtet i dag. Casual skjørt fra boka "Heilt spesiell - sy til liten og stor". Tegnet av mønster i str. M, klippet stoff og satte i gang. Det var litt mer pirk enn jeg hadde trodd, men det gikk helt greit og etterhvert ble skjørtet ferdig.

Jeg stusset underveis på at det så ganske kort ut og fikk latterkrampe da jeg tok det på meg etterpå - miniskjørt! Jeg kan ikke bruke dette på jobb, for meg blir det alt for kort, men skjørtet ble fint det så jeg er usikker på om jeg skal bruke stoffet til noe annet eller ha skjørtet liggende...

Jeg har heldigvis såpass mye stoff at jeg har nok til et lengre skjørt (sånn omtrent 25 cm lengre...) og en t-skjorte med litt lengde på ermene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar