På atv'n!

tirsdag 10. januar 2023

Skitur i Farmen-løypa!

 Har vært ute og kost meg i løypa mi i dag også, det er helt nydelig med  -2, klarvær og helt vindstille! Gikk 5 runder, kunne gjerne gått flere, men hoftene er litt ømme så jeg må ta det litt rolig og gi dem tid til å bli vant med skigåingen.

Tok et bilde før jeg gikk ut:


Skulle selvfølgelig ta et bilde da jeg var ute og klarte å trykke på utløserknappen før jeg så at jeg ikke hadde snudd kameraet på mobilen...


Rød i kjakan ja!



Hadde med hodelykt og dette er det jeg så mens jeg gikk, men det var gatelys ikke så langt unna så det var null problem. Koste meg ute, øvde meg litt på staking og litt tempo også, uten at det betyr stort.

Har kjøpt meg ny skibukse, den gamle var fra 2006 og hadde morkent strikk og var alt for vid i livet blitt... *hehe* 

Vikafjell er merket og modellen heter Såtefjell, var veldig godt på! God passform og passe tykk, den er lett vattert og har tre lommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar