På atv'n!

søndag 7. juli 2013

Dagens middag!

Etter en fin tur i skogen og en god dusj var det på tide med dagens middag!

Først et par bittesmå kyllingfileter skåret i biter:


Så resten av en pose frosne grønnsaker som har ligget i fryseren en god stund, på tide at disse ble spist nå!


Et par små never med kikerter, kjøper tørkede på en innvandrerbutikk, koker opp og hiver i fryseren så jeg alltid har et lager liggende. Tiner på et blunk når de slenges i woken, billig, godt og praktisk.


Var dårlig med ingredienser til saus i dag, men i tillegg til kyllingkrydder og litt chilikrydder fant jeg diisse i kjøleskapet så det ble en dæsj chilisaus og en skvett soyasaus.


Slengte alt i woken i noen minutter.


Hadde det så over i min lyseblå favorittskål og vips! en deilig og kjempesunn middag i løpet av et lite timinutt. 


Jeg drikker stort sett alltid vann til maten, jeg er en skikkelig vanndrikker og jeg er veldig glad for at jeg ikke er så glad i brus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar