På atv'n!

fredag 26. juli 2013

Fjelltur

Nå har vi kommet tilbake etter noen aldeles vidunderlige dager på hytta og Lille Gubben har konstant gått rundt og sagt at "dette kommer vel på bloggen!" så da må det vel det.

På mandag tok vi to en liten rekognoseringstur før langturen på tirsdag.


Det er vakkert i Meldal kommune, ingen tvil om det!


Solnedgang mandag 22. juli 2013, utsikt fra hytteverandaen.


Og på motsatt side kom månen opp...


Så bar det ut på langtur, men hva jeg egentlig driver med her er sannelig ikke godt å si!


Gjøsåtjørna (eller Ljøsåtjønna) var en utrolig nydelig liten tjønn!


Guttungen prøvde fiskelykken, fikk to napp, men mistet begge to.


Jentungen vasset og koste seg i det nydelige sommerværet.


På vei tilbake, vi måtte vade over elva og jeg skal love at det var KALDT!


Om kvelden lekte ungene seg med kameraet mitt og jeg synes resultatet ble stilig og kreativt!




Dagen etter var det tid for båttur og jeg tror aldri jeg har sett sjøen så blikkstille!


Utrolig vakkert!


Her klarte jeg å miste kameraet ned i bunnen av båten der det var litt vann så det ble ikke tatt flere bilder resten av hytteturen... Men mirakuløst klarte vi å berge kameraet! Ved å ta ut minnebrikke og batteri og legge alt til tørk i sola i et par dager og så lade opp batteriet helt på nytt så funket det faktisk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar