På atv'n!

onsdag 18. juni 2014

Knirk i hofta

Torsdag for to uker siden tok jeg en liten løpetur før jobb (jeg lover - den var verken lang eller spesielt anstrengende!) og utpå dagen kom det sigende... Smerter i høyre hofte. Har hatt det før. Også den gangen etter for mye asfaltjogging. Men denne gangen har jeg tatt det veldig pent og synes jeg har jogget korte og lette turer bare, men tydeligvis ble det for mye uansett.
 
Var hos legen i dag, vikarlege, fastlegen min har visst ferie - hva er det for noe tull!? Vikarlegen var veldig hyggelig hun altså, men det er nå en grunn til at jeg har valgt akkurat den fastlegen jeg har da. I alle fall - jeg ble henvist til røntgen for å sjekke om det er synlige slitasjeskader i hofteleddet! Føler meg mer som 86 enn 46 år akkurat nå gitt...
 
Legen avsluttet konsultasjonen med - "Ha en fin sommer og kos deg på stiene i marka. IKKE på asfalten!" Neida... *surmuler litt*
 
Altså, ikke sånn:
 
 
Men sånn:

 
Ok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar