På atv'n!

onsdag 5. november 2014

En deilig joggetur på morran!

Jentungen tasset søvnig ved siden av meg på vei til skolen i dag - "Jeg skjønner ikke altså mamma, at du gidder gå lange turer når du har fri på formiddagen og det er mange kuldegrader ute, når du heller kunne kost deg i sofaen!" Men det er så deilig å komme seg ut! I dag var det nydelig vær også, sol og oppholdsvær og vindstille så de 5 kuldegradene merket jeg lite til. Ull under løpetøyet fungerer suverent!
 
Har også kjøpt en ny sports-bh og var spent på hvordan den ville funke. Jeg er ikke helt standard i størrelsene kan man si og har forkastet mang en bh opp gjennom årene. Kjøpte i forrige uke en Casall sports-bh gjennom Get Inspired og som vanlig tok det bare 2-3 dager før pakka lå i postkassen.
(bilde lånt fra Get Inspired sine sider)
 
Bh'en holdt så absolutt mål! Jeg merket ikke at jeg hadde den på, den holdt ting på plass og var med et nødskrik kort nok over skuldrene, jeg er tydeligvis kortere enn gjennomsnittet over skuldrene og har ofte problemer med for lange skulderbånd på bh'er med kort "strammemulighet". Det eneste jeg synes er litt dårlig er at den klemmer brystene for mye sammen slik at man blir veldig svett mellom brystene, det hadde vært bedre om den hadde hatt to "cuper" inni som hadde holdt brystene litt fra hverandre. Men unasett - dette er nok den beste jeg har hatt så langt! Får en god 5+ på en skala fra 1-6 fra meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar