På atv'n!

søndag 2. november 2014

Hundredagersutfordringen - ferdig med første måned

Da er oktober unnagjort og jeg kom i mål med høye kneløft!

Målet var 387.500 skritt og jeg kom i mål med hele 416.160 målte skritt! Kjempefornøyd med det! Det har vært en og annen dagen jeg har kommet for dårlig ut, men det må jo ha vært mange dager som har gått med bra overskudd av skritt også siden jeg sitter med 28.660 pluss-skritt når vi skriver 1. november (som var i går ja).

Har begynt å legge inn litt styrketrening og siden en kjenning mente at jeg ikke hadde tatt i nok da jeg ikke var særlig støl etter forrige økt så ga jeg alt i går - det ble mest beinøvelser ser jeg når jeg tenker gjennom økta, men det gjør ingenting. Jeg er knapt nok gangbar i dag... Lårene verker!

Bilen har fått vinterskoene på i dag så nå trenger jeg ikke være redd for frost om nettene lenger heller. Jeg må innrømme at det å vaske bil og legge om til vinterdekk/sommerdekk er det kjedeligste som finnes - jeg mener det seriøst! Kjedelig - kjedelig - kjedelig! Men jeg er så heldig å ha verdens snilleste Lille Gubben som hjalp meg masse med dekkskift i dag så det gikk raskt og greit unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar