På atv'n!

søndag 14. desember 2014

3. søndag i advent

Tiden flyr og nå er det jul før vi vet ordet av det! I dag har jeg spise nystekt vørterkake (som jeg bakte i går kveld) med brunost til frokost (godsaker!), pakket inn en haug med julegaver og skrevet noen håndskrevne julekort mens Lille Gubben satte en grovbrøddeig så vi har hjemmebakt brød i jula. Etterpå kjente jeg at det var på tide med en liten tur ut,det ble ikke så lang tur, men jeg tok på meg termodress, lue og votter og ruslet langs elva en tur.

Kameraet var selvfølgelig tomt for batteri (hm, spørs om det batteriet synger på siste verset...), men jeg fikk da tatt noen bilder med mobilen. Det var litt vind fra sør, lett skydekke og -10 grader så det var friskt og nå kan jeg si som Tjukkasbloggen - jeg er RIK! Altså Raulett I Kinnan!

Fikk knipset noen bilder underveis da:


Gjølme bru



Luesveis, sa du?


Det var deilig med en tur ut, turen ble ikke så lang, men det var godt med litt luft og dagslys og snart blir det grøt til middag, jeg tror dog ikke det er noen mandel i den...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar