På atv'n!

mandag 22. februar 2016

Joggetur i -8

Spiste resten av gårsdagens pizza til middag og etterpå følte jeg meg rimelig tung og dorsk... Men etter en stund kom lysten til å ta seg en tur ut igjen og kl. 19:15 gikk jeg ut av døra og satte i gang gps og endomondo på mobilen. Det var -8 ute og Lille Gubben mente at da ble det vel bare en liten tur, men da jeg kom ut var det riktig deilig og jeg var godt kledd så beina gikk av seg selv...

Det var nesten fullmåne og skyfritt og aldeles nydelig ute! Sist gang brukte jeg 45:22 på 5 km, denne gangen klokket jeg inne 5 km på 44:03, altså 1 min 19 sekunder raskere! Jeg merket selv underveis at det gikk raskere enn sist gang og kroppen føltes lett og fin - herlig!

Jeg ble så fornøyd etter denne runden at jeg satte meg et lite treningsmål igjen:

5 km på under 40 min. Har gjort det mange ganger før, men da har formen vært bedre enn den er nå - men det lar seg jo gjøre noe med. Har ikke satt noen dato, får se det an utover vinteren og våren.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar