På atv'n!

søndag 21. februar 2016

Uken som gikk

Her kommer oppsummeringen av uken som gikk:

Mandag - hviledag
Tirsdag - 4,3 km / 52 min gange + 4,3 km / 57 min gang
Onsdag - 5,3 km / 59 min gange
Torsdag: 5km / 46 min joggetur
Fredag - 45 min styrke
Lørdag - hviledag, vi dro på hytta
Søndag - 4,25 km / 1 t 43 min skitur. *haha* Vi går verken fort eller langt, men det tar jo lengre tid når man surrer og går i terrenget og må tråkke spor sjøl, opp skråninger, over myrer og ned lier så bratte at man må gå i sikk-sakk gang på gang. Men artig lell!

Sammenlagt - 362 min (6 timer) / 23.15 km, fornøyd med det.

Hva det var jeg hadde kjøpt meg? Truger! De hadde noen billige "Hyttetruger" på G-sport og jeg klarte ikke å dy meg. Jeg fikk dem omsider på føttene (siden de har pigger under kunne jeg ikke sette foten opp mot verandaen for å stramme reimene så det ble litt knølete), men omsider kunne jeg ta mine første famlende steg på truger! Jeg var spent på om de var så store at det ville gi skrevende og/eller veldig lange steg, men jeg følte at jeg gikk ganske så normalt og med mine vanligvis korte steg høres det rart ut. Men det gjorde jeg altså. De var lette på foten og holdt meg oppå snøen så de holdt det de lovte. Det ble bare noen skritt utenfor hytta for å prøve dem og for å få et bilde til bloggen, jeg var sliten etter skituren og orket ikke noen tur akkurat - det får bli siden en gang.

Lille Gubben måtte trå til som fotograf og jeg var villig fotomodell!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar