På atv'n!

torsdag 1. desember 2016

Vi er sannelig tøffe!

I dag var været enda verre enn forrige torsdag, det sluddet ganske skikkelig og var stappmørkt. Jeg hadde stått i kø på veien hjem og brukte halvannen time så jeg var ikke hjemme før 17:45. Men denne gangen var det ikke noe sutring, jeg hoppet rett i treningstøyet (ok, kanskje jeg sukket tungt et par ganger) og så var det på med reflekser på beina, refleksvesten og hodelykt og piggsko før vi labbet ut.

Det var vått... Sluddet merket vi ikke så voldsomt mye til heldigvis og det var godt at skoene er i goretex! For selv om skoene er vanntette som sprutet det jo sørpe oppover leggene så vi ble jo litt våte der og lårene var også våte oppdaget jeg da jeg skulle kle av meg da vi kom hjem. Vi tok den lange runden, 4,8 km / 37:45 min og er veldig fornøyde med det for føret var tungt! Enkelte strekninger var det opptil 10 cm blaut, tung nysnø og jeg skal love at det var tungt å løpe i! Men vi peste oss gjennom hele runden og var storfornøyde da vi kom hjem igjen og da smakte det ekstra godt med den vanlige etter-løpetur-middagen vår som er 3 stekte egg og to skiver hjemmebakt brød. Godt ja!


Her er jeg, som en druknet katt, på trappa da vi kom hjem. Hodelykt må til da deler av veien ikke har gatelys - ennå! Fikk vite i dag at det er vedtatt at det skal bli det resten av den turveien vi bruker å jogge på så til neste vinter slipper vi forhåpentligvis hodelykta!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar