På atv'n!

torsdag 12. januar 2017

Alenetur igjen

Sist helg var vi på Røros og Lille Gubben var halvdårlig da vi kom hjem så han sto over løping sist søndag, men jeg tok en tur alene, den vanlige turen bort til Vigorbrua og hjem igjen.

Han er fremdeles ikke helt i form så han holdt seg hjemme og fyrte i ovnen mens jeg løp en tur i kveldinga. La på et par brokryssinger og endte på 6,15 km / 47:33 min og er fornøyd med det. Var veldig stiv i begge leggene av en eller annen grunn, aner ikke hvorfor, men de har fått seg en runde med arnica her nå.

Det var nydelig fullmåne (?) ute i kveld og jeg tok meg ett minutts stans og knipset et bilde:


Ny hodelykt har jeg også fått av Lille Gubben, den er oppladbar, men kan også brukes med vanlige batterier. Den er lett, kjempegod å ha på og lyser som bare det:


Med lett bduggede briller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar