På atv'n!

onsdag 18. januar 2017

Joggetur i mørket

Denne uka ble det joggetur på onsdag og ikke på torsdag som vanlig. Grunnen er at Lille Gubben skal på jobbreise igjen og drar på torsdag. Jeg kunne selvfølgelig jogget på torsdag allikevel, men det er triveligere å jogge sammen med ham da.

Men! Han har ikke vært i form den siste halvannen uka så vi hadde ikke kommet langt før han måtte legge inn årene og etter 1,5 km sendte jeg ham hjem via en snarvei, så det ble stort sett aleneløping allikevel. Men da hadde jeg kommet meg ut og blitt varm så da gikk det helt greit. Det var riktignok vått, men goretex-skoene holdt hva de lovte så jeg var tørr og hadde godt grep på isen.

Ble 5,6 km / 43:20 min, definitivt ingen rekord, men vi gikk noen skritt der litt og tok det meget piano så det var helt som forventet. Det var meldt liten kuling og regn, men heldigvis merket jeg fint lite til det, var bittelitt side-motvind den siste biten hjem og ørlite duskregn så det var ikke noe å bry seg om.

Tror jeg ligger greit an i forhold til 500 km-målet, det er fremdeles noen joggeturer igjen i januar, blir spennende å ta en sjekk den 31. og se hvordan jeg ligger an.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar