På atv'n!

onsdag 1. februar 2017

Frisk start på februar

I går kveld spurte jentungen innsmigrende om ikke jeg skulle ut en tur i morgen tidlig... Ikke nødvendigvis med bil, men om vi kunne gå sammen opp gata i det minste. Jeg lovte sånn halvveis at jeg kaaaanskje skulle ut en tur. Våknet tidlig og lå en stund i dynevarmen og prøvde å visualisere den gode følelsen fra forrige løpetur og til slutt sto jeg opp og iførte meg treningstøy.

Kl. 7:30 ruslet vi ned trappene og startet dagen med å ta et par bilder utenfor blokka:



Jeg poserte for harde livet mens jentungen syntes det var en smule pinlig ettersom det var akkurat i den tiden mange naboer også var på vei ut. 😀

Noen ganger har jeg planlagt ruta godt før jeg løper ut, denne turen ble til mens jeg løp for å si det sånn. Bort her og inn der, ned hit og bort dit og til slutt klokket jeg inn 5,26 km / 42 min. Ingen lyntur med andre ord, men når man er så heldig å bo på Byåsen og løper i nærområdet så blir det en del motbakker da! Og jeg er faktisk veldig fornøyd med at jeg løp dem alle sammen! Stoppet to ganger for å ta noen bilder, men aldri for å gå i motbakkene! 👍


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar