På atv'n!

tirsdag 13. juni 2017

Bomma på veien!

*haha* Skulle jogge fra biblioteket på Moholt og ned til Hovedbiblioteket i dag tidlig og hadde sjekket og dobbeltsjekket kartet og hadde alt klart. Trodde jeg. Dette er en bydel jeg ikke har vært særlig mye i og dermed ikke er særlig lokalkjent i.

Jeg la nå i vei og alt gikk helt etter planen, men etter en stund skjønte jeg at jeg måtte være for langt mot vest i forhold til der jeg hadde planlagt å komme ned. For den som er lokalkjent - jeg skulle komme ned Brobakken rett overfor Gamle Bybro, men kom ned Lillegårdsbakken litt lengre vest istedet.

Her skulle jeg komme ned:



Med sykkelheisen Trampe. :o) (bildet er lånt fra miljopakken.no)

Men jeg endte opp et par hundre meter lengre vest, i Lillegårdsbakken:

Bilderesultat for lillegårdsbakken trondheim

Ikke noe dårligere der! (bildet lånt fra mapio.net)

Var kortere enn jeg trodde da, når jeg la til en liten runde like ved Hovedbiblioteket ble det 4 km.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar