På atv'n!

fredag 16. juni 2017

*puste pese*

Hadde halvveis planer om en runde i Estenstadmarka før jobb i dag, men da jeg våknet gadd jeg ikke så jeg utsatte alarmen på mobilen og slumret en halvtime til istedet. Smart.

Det har regnet rimelig heftig i ettermiddag, men i kveld var det lettere så kl. 20:00 hoppet jeg i treningstøyet og snørte på meg joggeskoene og tok en tur ut. Hadde sett meg ut en kort runde som er litt over 3 km og tenkte jeg skulle ta i litt så kanskje jeg kom under 20:00 min!

Den første km gikk på 6:46 og jeg var halvdød og skjønte at det ikke ville gå, ikke særlig smart å starte så hardt! Km 2 gikk på 7:03 og da jeg kom hjem hadde jeg et snitt på 6:47 pr km og tenkte at da ble det jo langt over 20 min, men jeg tenkte ikke på at runden var nesten 3,4 km og ifølge endomondo gikk 3 km'eren unna på 20:04! Grrrr... Men nå vet jeg hvor 3 kms-linja går så da er det lettere å vite hvor jeg kan ta i og hvor jeg kan roe ned tempoet.

Får gjøre et nytt forsøk om en stund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar