På atv'n!

tirsdag 26. juni 2018

Ny symaskin!

For noen dager siden, 15 dager for å være nøyaktig, hadde jeg runddag. Ble 50 år gitt. Føltes veldig rart et par dager, men så innhentet nå hverdagen meg igjen og livet fortsatte i sine vante spor. Ikke så ille det heller.

Jeg fikk masse fint, bl.a. tilsammen 5000,-! Jeg har lenge tenkt å kjøpe meg ny symaskin og for en stund siden bestemte jeg meg for å bruke pengene jeg evt. fikk til 50-årsdagen på akkurat det. Har tittet på nettet, spurt meg for på facebook og grublet. Var innom på Abbys tekstiler i Trondheim før helgen og siklet litt. I helgen satt jeg mer eller mindre hvert eneste frie minutt på youtube og siklet over diverse syvideoer og symaskinvideoer. I går tok jeg endelig motet til meg, tok en avgjørelse og sto utenfor da Abbys åpnet for dagen!

I går ettermiddag kunne jeg stolt og spent pakke ut min nye venn, Janome DM7200.

En fin maskin, lekker å se på, veldig grei å betjene og med en fantastisk "idiotsikker" bruksanvisning! Akkurat hva jeg trenger!

Og med masse ekstrautstyr:

Jeg kjøpte med 10 ekstra spoler, ett sett jerseynåler og litt ekstra småstæsj. Og litt ribb, en meter dongeristoff som kanskje kan bli til et skjørt og en rest jersey til å øve meg på.

Gjorde meg litt kjent med maskina i går og sydde litt og himmel for en maskin! Jeg er stupforelsket! Den er rett og slett helt fantastisk! Stakkars dere som kjenner meg - kommende julaften blir en orgie i hjemmesydde julegaver! *haha*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar