På atv'n!

søndag 15. juli 2018

Fin start på dagen

I går ettermiddag satt jeg og bladde gjennom en haug med helse-bilag fra flere årganger Hjemmet, for å se om jeg fant noen oppskrifter verdt å ta vare på. Og da slo det meg - det er leeeeenge siden jeg jogget nå. Veldig lenge. Kjempelenge faktisk. Kan jo ta en liten tur i morgen tidlig? God ide. I alle fall der og da.

Våknet litt før 8 i morrest av at Lille Gubben sto opp. Kroppen føltes ikke spesielt frisk og rask og jeg tenkte at "det var den løpeturen!" Men så våknet jeg litt mer og kroppen kjentes ikke så verst ut allikevel og jeg sto opp og tok på løpetøy, kortermet t-skjorte og en kort shorts. Etter frokost og litt avslapping så gikk jeg ut.

Herremin. Det er lenge siden jeg jogget ja! Formen er elendig, men jeg tasset nå i vei i mitt eget rolige joggetempo. 2,5 km på 20 min. Jaja, kunne vært verre! Etter en dusj og en tekopp føles det i alle fall veldig bra!



Og i morgen setter vi kursen for det store utland...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar