På atv'n!

torsdag 20. januar 2022

Bra dag!

 I dag har det vært en veldig bra dag! Jeg har busset til og fra jobb i dag pga dårlig vær, snøfokk og skummelt føre - bilene har ligget strødd i grøftene og trailere har veltet i grøfta og greier. Da var det egentlig ganske godt å overlate kjøringen til noen andre og bare sette seg i bussen og la seg frakte.

Da jeg dro hjem fra jobb kjente jeg at jeg er så glad i dag, er i skikkelig godt humør! Har en jobb som jeg stortrives med, gode kolleger som jeg gjennom årene har blitt veldig glad i og som er suverene å jobbe sammen med og trivelige gjester på jobben.

Og selv om det blåste litt og snødde en del da jeg gikk hjem fra bussen så koste jeg meg - gode ullsokker holdt meg varm på føttene, jeg har deilige saueskinnsvotter og verdens beste dunparkas som jeg fikk av mannen til jul for 11 år siden - like fin fremdeles! Så jeg var god og varm fra topp til tå!

Vel hjemme lagde jeg middag, i dag ble det laks med en ostesaus med blomkål, gulrot og masse bacon i! Kjempegodt! "Dette kan du godt lage igjen!" sa mannen mellom munnfullene. *hehe* Så sendte han snap til venner og kjente:

Da maten hadde sunket ned tok jeg en tur på loftet og jogget en halvtime på tredemølla, som har fått navnet Fia mens jeg hørte om Eirik Blodøks i podcasten Kongerekka av Are Sende Osen.

Jeg er så fornøyd i dag! Håper dagen din har vært fin også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar