På atv'n!

søndag 9. januar 2022

Ut på tur i kulda!

 I dag var det -15 her, alt for kaldt til noen særlig uteaktivitet synes vi, da er det deiligere å sitte inne i ovnskroken. Men vi fant ut at vi måtte ut en liten tur og jeg fant frem de tykkeste klærne jeg har! Scooterbukse, selskinnsstøvletter, dunparkas, skinnlue og skinnvotter!


Kaldt, men vakkert!




Denne dama fryser ikke!


Ble kald på nesa da! Så det var jo godt å komme inn i varmen igjen etter en drøy halvtime, men deilig med frisk luft og dagslys.

Var litt spent da jeg skulle ta på meg scooterbuksa, den har alltid vært litt trang og jeg måtte flire da jeg trakk den på meg - den var kjempestor! Den hang faktisk nesten og slang rundt meg! Selv da jeg tok ulljakka inni buksa (den går opp på brystet og har seler) var den romslig! DET var artig det! Mannen kom også gledesstrålende ut fra badet da han holdt på å skifte til en tykkere bukse med et belte han såvidt fikk inn på første hakket i fjor. Nå var buksa adskillig romsligere og beltet hadde han på 3. hakket! Joda, lavkarbo har gitt resultater for oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar