På atv'n!

fredag 30. juni 2023

Oppdatering på dukkeøyne

 Etter å ha fått god hjelp på fb fikk jeg til å åpne øynene på dukken jeg holdt på med i går og dessverre var det som jeg trodde, det ene øyet er ødelagt.

Øyet skal ha en slik bitteliten tapp på hver side, men de er bittesmå og tynne så de kan lett brekke om dukken får litt røff behandling og da vil ikke øyet åpne og lukke seg slik det skal.


Her er ett øye plukket i stykker og ett øye montert sammen. Jeg synes det er kjempegøy å pusle med dette og finne ut hvordan ting er satt sammen og hvordan de fungerer.


Her er det øyet som er helt og fungerende, men jeg får jo ikke tak i ett til som er likt.


Men jeg var så heldig at en kjempesnill dame på fb hadde øyne som skal passe så jeg fikk kjøpe ett sett av henne og de kommer nok i posten i løpet av kommende utke - så da får den lille dukkejenta mi et lysere syn på tilværelsen igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar