På atv'n!

fredag 24. mai 2013

Rusler og rusler...

Stadig tidlig oppe på tur i skogen! Jeg hadde ikke kommet langt, ikke opp i skogen engang, før jeg skimtet noe gult like bak en gravemaskin. Måtte over en liten bekk for å få tatt bilde av bekkeblommene, så om de som bor der lurte på hva jeg drev på med så tok jeg bare et bilde!
 

Det er fint med mose da...


Et nedfallent gammelt bruk inne i skogen, rart å tenke på at her har det en gang i tiden bodd og levd mennesker, en liten familie kanskje, det har nok vært en husmannsplass en gang.


Jeg fant en rosa stein! Lurer på hva som gjør at den har denne spesielle fargen...
 

 
Jeg skulle prøve å gå litt raskere i dag, men siden jeg måtte ha en liten tissepause underveis så dro jeg på flere minutter istedet og brukte 1 t 13 min på 5,5 km, jaja, det var en trivelig tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar