På atv'n!

torsdag 2. mai 2013

Ut på tur!

Til tross for snøbyger (2. mai!) og sterk vind bestemte jeg meg for å ta en tur i skogen! Håpet at det skulle gå greit å gå hele runden i skogen, men det har ikke vært noe varme å snakke om så jeg var spent på om det lå snø langs skogsveien ennå.


Det var litt snø oppover, men her var det ikke noe problem å komme forbi da. Denne flaten kaller vi "Den siste hvile" ettersom det herfra går stort sett rett opp.


Hvem sier at det ikke finnes troll?! Eller rotvelter...


Skogens konge hadde vært her ikke så lenge før meg... Jeg syntes det knaket bak hver busk!


Og skogens kongle.


Det var en del snø enkelte steder ja, men med gode sko var det ikke noe problem. Disse skoene er kjempegode, passer ypperlig til foten min, er vind- og vanntette, gode og varme. Og det beste er at de var på salg til 70% avslag! Og sånt liker vi.

Jeg gikk allikevel ikke hele veien rundt, da måtte jeg hatt sko som går høyere opp på ankelen, så jeg snudde litt etter at jeg hadde gått halvveis rundt og gikk tilbake igjen. Da jeg kom hjem viste trackingen (gps) på mobilen at jeg hadde gått 6,3 km og hadde brukt 1 t 19 min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar