På atv'n!

søndag 9. juni 2013

Kjapp kveldstur

Ble ingen bilder i dag da kameraet lå igjen hjemme, men jeg må jo skryte litt av meg selv allikevel! Etter å ha vært i kakeselskap og spist alt for mye kake kjente jeg utpå kvelden at jeg bare måtte ut og røre på meg. På med treningstøy og ut i stallen etter sykkelen. Satte på trackingen på mobilen (det er ikke sykkelcomputer på den sykkelen jeg bruker for tiden) og la i vei. Jeg sykler på terrengsykkel, Scott Contessa 40, med skikkelig brede dekk så det er ikke sammenlignbart med de som sykler på landeveissykkel altså! Men klokket inn 16,55 km på 50 min blank og det er jeg veldig fornøyd med.

Tråkket på ganske bra fra starten av og de siste 4 km dro jeg på skikkelig og det var herlig å merke at syklingen til og fra jobben har gitt resultater - tidligere har det alltid vært lårene som har sviktet hos meg, nå kjente jeg absolutt ingenting, var ikke særlig sliten heller og kunne godt syklet mye lengre. En utrolig herlig følelse!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar