På atv'n!

mandag 29. september 2014

Hundredagersutfordringen!

Jepp jepp jepp! Jeg var jo med på septemberutfordringen på et annet nettsted, 10.000 skritt om dagen / 300.000 skritt i løpet av september og nådde målet en uke før tiden! Målet ble skrudd opp til 375.000 skritt og det nådde jeg i går og sier meg fornøyd med det, men teller med også i dag og i morgen før sluttresultatet offentliggjøres.
 
Men nå må jo nye mål settes! Og jeg har gapt ganske høyt denne gangen, synes jeg selv i alle fall. Nytt mål er:
 
12.500 skritt om dagen i 100 dager, altså
 
1.250.000 skritt!
 
Det er ganske mye og en periode så lang som drøye tre mnd er i overkant lenge for å klare å holde motivasjon og interesse oppe hos meg selv, men jeg skal prøve!
 
I tillegg har 5 kg sneket seg på i sommer og selv om jeg har prøvd sånn halvhjertet så har jeg klart å bli kvitt bare to av dem. Så ut fra utgangspunktet i dag skal
 
3,2 kg
 
bort for at jeg skal komme ned i den ønskede vekt.
 
Måldato er altså
 
9. januar 2015
 
Jeg skal oppdatere her på bloggen hver søndag kveld så fremt jeg har nettilgang (og husker det...). Litt dumt med jula i løpet av de siste to-tre ukene der, men...
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar