På atv'n!

torsdag 4. august 2016

Nytt treningstøy!

Ok, jeg kjøpte det på Ellos tidligere i sommer og kom plutselig på at jeg skulle vise det frem her på bloggen for jeg er såååå fornøyd!

Har lenge ønsket meg en shorts som er hakket lengre enn den jeg har (og en farge som lar seg kombinere med alt, i motsetning til den gamle som har en ubestemmelig brunlilla farge...) så da jeg kom over denne på Ellos var veien til "bestill"-knappen kort!
Den er utrolig god på! Går til litt over knærne på meg, akkurat det jeg var ute etter, linningen er bred med en smal strikk inni og den glir ikke ned, beina har en silikonkant (???) nederst så de glir ikke opp - helt perfekt! Den har en liten nøkkellomme i front, denne kunne hatt glidelås, men nøkkelen ligger trygt allikevel ser det ut til, det er vel mest en mental ting for meg.

Jentungen min har noen lekre treningsjakker og det hender jeg får låne en av henne, men den er bare sånn akkurat så det er bare snakk om millimetre før jeg ser ut som en stappet pølse når jeg bruker den. Så da jeg fant denne treningsgenseren måtte jeg jo kjøpe den! Var veldig spent og forventningene ble innfridd så til de grader!

Den ser ikke så spesiell ut på bildet, men den er sååå god! Myk og deilig, armene er herlig lange slik at tommelhullene er brukbare og ikke gnager, halsen er passe tilsittende når glidelåsen er lukket og genseren er ganske lang. Stoffet er mykt og deilig og jeg bruker den masse når jeg ikke trener også - det er nesten så jeg ikke har råd til å bruke den som treningsgenser og svette den ut! Den har en liten nøkkellomme med glidelås på høyresiden bak. Ønsker meg den i flere farger! Den finnes i lysegrønt, men det er ikke helt min farge og matcher ingenting annet jeg har, verken av vanlig tøy eller treningstøy så...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar