På atv'n!

fredag 12. august 2016

Sommeren det ikke ble noe av...

Vi hadde så mange planer for sommeren, men plutselig har den gått og nesten ingenting har vi fått gjort...

- båtturen i Mora droppet vi pga sterk vind, regn, torden og lyn
- vår egen båt ble rett og slett MS Landfast i år, den ligger nå der på hengeren...
- alle hytteturene ble det aldri noe av, nå har vi ikke vært på hytta siden 8. juli
- den planlagte overnattingsturen til Svarttjønna på hytta har det ikke vært vær til å gjennomføre
- Lille Gubben har slitt med smerter i leggene så det har blitt mindre jogging enn vi hadde tenkt

Men noen positive ting har det vært også da:

- uka  i Rethymnon på Kreta var fantastisk!
- vi hadde noen flotte fotturer i åsene bak Rethymnon flere dager den uka
- jeg har både gulrot, rødbeter, erter, jordbær, bringebær, rips, blåbær, svartsurbær, oregano, timian, gresskar og rabarbra i hagen, ikke alt har gitt avling, men en del ser veldig bra ut!
- beina til Lille Gubben er gode igjen nå!

Men jeg skal ikke klage, alle er friske og ved god helse og det er det viktigste tross alt. Alle de første punktene kan vi ta igjen neste sommer.

Her er et knippe bilder fra uka på Kreta:

Meg og den største aloe vera-planten jeg har sett!


Hver kveld travet det hester opp og ned gata utenfor hotellet vårt.


En av de nydeligste pusene jeg har sett og definitivt den fineste jeg har sett i syden! Irriterer meg litt over den bil-antenna, men jeg kunne ikke godt skru den av heller.


En dag vi var ute og gikk tur lå det et svidd sauehode midt i veien...


Og til slutt en vakker hibiscus eller hawaiirose som den også kalles.


Vi drar garantert til Kreta igjen, men har ikke bestilt tur til neste år ennå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar