På atv'n!

onsdag 14. september 2016

Granåsen tur/retur

I dag tenkte jeg å ta en langtur siden det var fint vær og jeg hadde god tid før seinvakta, egentlig burde jeg være hjemme og vaske, rydde og ordne til 18-årsfeiring til helgen, men det skrives jo så mye i media om det å ta vare på seg selv om dagen...

Fulgte jentungen oppover gata og hun hadde sett feil på klokka så hun hadde et kvarter bedre tid enn hun var klar over. Så vi stoppet ved et lekeapparat og slo ihjel litt tid der og jeg benyttet sjansen til å få henne til å ta noen bilder mens jeg tok noen armhevinger:


og noen dips: (hva heter dips på norsk?)


Jentungen og pleier ofte å gjøre dette når vi er ute på løpetur, det er heller sjeldent jeg gjør det når jeg er ute på egen hånd. Det er liksom litt flaut og DET er i alle fall bare teit!

Da jentungen gikk for å treffe venninna så stakk jeg avgårde. Hadde på forhånd bestemt meg for å jogge/gå til Granåsen og tilbake og det gjorde jeg. Det er tyngre å jogge her enn på Orkanger, mer motbakker og ikke minst flere forstyrrelser i form av gatekryssinger og slikt.

Men omsider nådde jeg da målet:


Ja, det dugget på brillene! 

Jeg jogget nok mer på tilbakeveien og antar at jeg jogget ca. 7,5-8 km av veien og da jeg kom hjem viste endomondo 10,1 km / 1t 32 min. Meget fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar