På atv'n!

søndag 21. januar 2018

Endelig!!!!

Det er alt for lenge siden vi var på hytta - jeg var veldig spent da vi kom frem og sjekket hytteboka og fikk bakoversveis da min forrige hilsen der var fra 3. september! Det er 4,5 måned! Hvorfor?! Dårlig vær sto det i den eneste hilsenen som var etter, Lille Gubben og svigerfar var der en tur midt i oktober mens jeg slikket sol på Kypros. Jeg var som sagt i syden og så var det noen uker at Lille Gubben hadde så vondt i en fot at det ikke var aktuelt å dra noe sted. Og så går nå dagene og ukene og så er det en periode sen høst og tidlig vår at det ikke er mulig å komme seg dit.

Men nå var altså dagen kommet! Endelig! Vi fikk snøscooteren på tilhengeren, pakket litt bagasje i bilen og la i vei. Nydelig vær, alt for kaldt, -18 på det kaldeste, men vakkert:




På vei hjem i dag så vi et rådyr:


Og da vi hadde kommet hjem dukket ikke ett - ikke to - ikke tre - men FIRE rådyr opp i hagen! Her er to av dem:


Utrolig vakre dyr, de tasset rundt rett utenfor vinduet og jeg ser av bildene at fra det første dyret dukket opp og til de forsvant tok det 20 minutter - utrolig flott opplevelse og så rett utenfor vinduene!



2 kommentarer: