På atv'n!

tirsdag 10. mars 2020

Nå koser jeg meg!

Har ikke hatt så mye tid til å sitte med overlocken, men litt har det da blitt! Har plukket frem jentungens gamle dukke, en spansk Famosa-dukke som jeg tror er ganske lik Baby born i kroppen. De fleste mønstre på dukketøy for tiden er tiltenkt Baby born så derfor tok jeg frem denne dukken. Hun har fått truse:


På søndag fikk hun skjørt og genser, disse er fulle av feil, men jeg lærte masse bare av dette settet!


I dag fikk hun ponni-tskjorte og matchende shorts. Hadde ikke nok ponnistoff til shortsen så den ble hvit med ponnistoff-kanter.


Det er innmari morsomt å sy og enda artigere på overlocken! Det går så fort og så blir det så fint på baksiden! Blir mer dukketøy, det er jo suverent til å øve seg med overlocken! Jeg har en del mindre biter, spesielt av jersey, så det er helt gull å få brukt opp noe av det. Bør vel ta en rydderunde i stoffkassene mine og få litt oversikt over hva jeg egentlig har...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar