På atv'n!

onsdag 28. september 2022

Et høstskjørt til

 For rundt 15 år siden, omtrent da vi flyttet ned i 1. etasje kjøpte jeg nye kjøkkengardiner (eller metervare) på Ikea, men ble egentlig aldri helt fortrolig med dem så de ble byttet ut etter en tid. Men så mange meter stoff kan man jo ikke kaste så de har nå blitt liggende og nå fant jeg ut at jeg ville sy enda et høstskjørt!

Jeg synes det ble ganske kult! Det er finere på ordentlig enn på bildet og med rød t-skjorte og røde strømpebukser synes jeg det ble kult!


Er spesielt fornøyd med mønstermatchen på lommene!


Jobbet litt med den, både under skjæring av stoffet og under montering av lommene! 

Har enda mye stoff igjen så jeg tror det blir et forkle eller to også, stoffet er tykt og stødig så det tror jeg blir veldig bra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar